Puma First Round -  Maui High WMNS
Puma First Round -  Maui High WMNS Puma First Round -  Maui High WMNS Puma First Round -  Maui High WMNS

Puma First Round - Maui High WMNS

Black/Lime punch

SirMike

SirMike 1. září 2008 v 09.12 napsal/a

Jojo, tak tyhle jsou moc pěkný! Pumy zatim žádný nemam, nenašel jsem odvahu a ani spare cash:) Nechávam si rezervu až nahodíš ještě lepší modely:) Za 4! WELCOME!

worell

worell 1. září 2008 v 10.07 napsal

Pokud se nepletu, tak je mají nebo je měli všude v A3 sportu..Abych řek pravdu, tak tyhle na mě zrovna dvakrát dobrej dojem neudělali. S hodnocením ještě čekám počkám:).. jinak vítej:)

Anet

Anet 1. září 2008 v 10.51 napsal/a

jsou trochu kýč… moc se mi to nelíbí

AcapulcoFREE

AcapulcoFREE 1. září 2008 v 12.17 napsal/a

[i]Příspěvek uživatele byl smazán.[/i]

Hura

Hura 1. září 2008 v 14.32 napsal

jak tyhle skoro tuctový boty z každýho A3 sportu maj 4*.Tady to hodnocení opravdu neni ale vůbec objektivní.

Anet

Anet 1. září 2008 v 19.15 napsal/a

osobně teda nehodnotim boty podle toho odkud jsou… to snad není rozhodující kritérium

worell

worell 1. září 2008 v 19.21 napsal

Nikdo snad nehodnotí podle původu..neodsuzuj boty jen proto, že jsou z A3:)

Tha_Professor

Tha_Professor 1. září 2008 v 19.23 napsal/a

no a co že jsou z každýho A3? docela mě těší že tam takový věci mají… většina Jays jde sehnat z Footlockeru… a taky nikdo neřekne že některý Jays jsou humus, protože je mají mezi ostatníma humus sneakers ve Footlockeru… btw většina věcí ve Footlockeru stojí fakt za hovno…

Dogii

Dogii 1. září 2008 v 19.30 napsala

:D i kdyby byly ze sekáče tak je myslím rozhodující vzhled a pohodlí

Hura

Hura 1. září 2008 v 20.33 napsal

tady přece nejde jen o to jestli jsou nebo nejsou z a3 sportu, jde o to že ta bota si prostě nezaslouží 4* to tady maj exclusivní modely a jsou za to rádi.Nee bota kterou uvidim často na ulici.Na footlocker nenakupuju, ty boty tam mi přijdou dost divný.

Hura

Hura 1. září 2008 v 20.35 napsal

další kritérium, hodně lidí tu mělo plnou hubu sraček že boty hodnotí taky podle fotek, a že na tom dost záleží, tyhle maj jednu a to dost obyč.Podle toho soudim že kdyby byli 3 tak dostane 5*.Nevím, nevím.

worell

worell 1. září 2008 v 20.43 napsal

Já jsem měl plnou hubu sraček, že hodnotím mimojiný i podle fotek a za tím si stojím, jenže je dost velkej rozdíl mezi fotkou těhlech botek a fotek u tohohle modelu: http://www.sneakers.cz/…an-smith-ii/ Tady je vidět s prominutím úplný hovno! Chápeš ten rozdíl?

Rico

Rico 1. září 2008 v 20.44 napsal/a

tyhle botky sem uz videl..povetsinou v modre kombinaci barev..hodneceni tohoto modelu sem si nechal projit hlavou a zaradil bych je do vyssi stredni tridy…cemuz dokonale odpovida hodnoceni 4*..nicmene foto by mohlo bejt kvalitnejsi.

Hura

Hura 1. září 2008 v 20.51 napsal

myslim že pohodlí na fotku nezachytíš:)Pardon že tak spamuju, ale tohle hodnocení je opravdu naštvalo.Přece musíš taky hodnotit exclusivitu tý boty, nemůže mít stejný hodnocení bota z USA na kterou jsi čekal, je to Limited edition dal jsi do nich hodně peněz a úsilí abys je sehnal, nebo bota kterou sis koupil v A3 sportu když sis šel koupit rohliky, uviděl jsi a3 sport ze zvědavosti jsi zašel dovnitř a koupil si boty plácnu za 1300kč.To je stejný jako se známkama, nemůžu srovnávat známku kterou jsem koupil za hodně peněz, je to sběratelskej kousek a pak známku kterou jsem koupil na poště a stála 10kč nebo kolik to dneska stojí.Hrozný…pod­pořte mě někdo v tom, at aspon vim že někdo má stejnej názor na to jako já:)Já si nemůžu pomoct ale to hodnocení tady je naprosto neobjektivní a navíc by se měl změnit uplně systém,tim myslim desetiné místa.Tak končim dnes snad už, teda jestli mě ještě něco nenapadne:)

Hura

Hura 1. září 2008 v 20.53 napsal

ano a z týhle jedný ubohý fotky opravdu poznám jak ta bota vypadá a můžu jí objektivně hodnotit, těžko.

worell

worell 1. září 2008 v 21.01 napsal

s tím textem pro Dogii tak zcela nesouhlasím.

Jinak tahle fotka není nic extra, ale pořád z ní vidím víc, než na fotce od Venczovejch stanů. Jestli jsem jedinej kdo vidí ten rozdíl, tak jsem asi blázen. Fotka těhlech Pum je pro mě dostatečná až dobrá (přesně v tomhle pořadí).

Hura

Hura 1. září 2008 v 21.05 napsal

To celé pro dogii a v čem nesouhlasíš?Ty fotky u těch stanů jsou hrozný, ale vysvětli mi jakto že maj 3* podle těch fotek bych jim dal tak 1*..

sime

sime 1. září 2008 v 21.05 napsal/a

nevim za a proc resite kolik maji *, kdzy to o nicem nijak zvlast nevypovida, tohle jsou proste libive boty, myslim ze po nich v a3 sahne spousta holek, protoze mit kotnickove oty je ted docela zadana vec, a barvy jsou taky v kurzu, cili kdo vybiral pro a3, mel oci otevrene a mozna se to tam posune nekam kousek jinam ( a treba to byl omyl, nebo je proste ukaceli lidi z pumy, vim jak to probiha v jinych firmach, kolik usili je stoji vnutit lidem z masovych kramu neco aspon trosinku riskantniho a fresh). jinak v cem je problem sjet do hati, a koupit si tam za opravdu par korun strasne hot a trendy boty? a klidne limitovane? to snad vyjde s usilim hodne podobne jako s tim a3.. i kdyz hate nejsou v kazdem meste no, OK :))

Dogii

Dogii 1. září 2008 v 21.09 napsala

jak myslíš tobě ty boty nikdo nenutí a jí se líbí proto je taky má a díky bohu nenosí to co se libí jiným a o hodnocení nejde taky mi někdo věnoval plno nul a taky je mi to fuk chápeš odnocení je jen doplnek............ už to neřeš

Hura

Hura 1. září 2008 v 21.09 napsal

50km jsou sice jen ode mně, ale nemám auto, nemám řidičák, pro mě to znamená bloudění.Hatě jsou pro mě tabu.A pokud chci třeba Alife, pochybuju že v hatích maj.

worell

worell 1. září 2008 v 21.09 napsal

jednoduše..hodnotím vzhled a fotky, to je celý.

Co se týče stanů, tak takovýhle fotky nehodnotím. Těžko ti můžu vysvětlit myšlení ostatním. To by tu musel každej obhajovat svoje hodnocení jako nějakej student svoji semínárku u tabule před celou třídou.

Hura

Hura 1. září 2008 v 21.14 napsal

tady nejde o nuly, to je uplně jiná ubohá kapitola tohodle webu, ale jde pořád o to co jsem psal nahoru, nejde nevzít v potaz exclusivitu a profláknutelnost ,s prominutím, bo­ty.

Dogii

Dogii 1. září 2008 v 21.20 napsala

bóóže tak to už neřeš každý ohodnotil podle sebe já z té boty taky nejsem nijak na větvi ale tuctová mi nepříjde (né každý má vkus jako ty chápej a né každýmu se nelíbí to co tobě)

Hura

Hura 1. září 2008 v 21.32 napsal

hááá..to nemá cenu se tady s nikym dohadovat..tahle bota si nezaslouží víc než 2*jsem jediný kdo to vidí?

Trczka

Trczka 1. září 2008 v 22.08 napsal

tak teď mě docela dost zajmá jestli maj podle vás moje poslední Reeboky který sem koupil na Hatích za 550Kč menší „hodnotu“ než ty stejný z PYS.com za 99,99$ + poštovný atd.

jinak k botám … nelíbí se mi barevně ale stejně 3*

SirMike

SirMike 1. září 2008 v 22.33 napsal/a

OMG, moje hodnocení mi nevymluvíš, já jsem jim dal čtyři a tak to je. Jak jsem psal, tak Pumy žádný nemam a ani je moc neznam, tudíž mám v píči, jestli jsou z A3 sportu nebo ze solebox nebo odjinud. Mě se líbí jejich design a kdybych je viděl na holce, tak mi hned bude sympatičtější:-)

tomaaash

tomaaash 1. září 2008 v 23.21 napsal

to rekl vystizne-hlavne tu posledni vetu

hura: „tady nejde o nuly, to je uplně jiná ubohá kapitola tohodle webu“ pozor, tady nejde o demenci webu, tohle je o demenci lidi na tom webu

AcapulcoFREE

AcapulcoFREE 2. září 2008 v 01.09 napsal/a

[i]Příspěvek uživatele byl smazán.[/i]

worell

worell 2. září 2008 v 07.45 napsal

AcapulcoFREE, ty srovnáváš tyhle boty s tennis cl a air force?!?!?!

SirMike

SirMike 2. září 2008 v 07.54 napsal/a

tak já je ještě snad na nikom neviděl no. Je teda fakt, že mhd nejezdim, takže nevidim tu tragédii kolem moc často, ale určitě bych je jak psal worell nesrovnával s tennis cl. a už vůbec ne z af1.. A náhodou na nějaký holce ani ty tennis cl. nejsou uplně k zahození, pokud jde o tohle:-) 4*

SirMike

SirMike 2. září 2008 v 08.03 napsal/a

sorry, ale názory tohodle typu by sis měl nechat raději pro sebe, protože prd víš o tom, jak tu jsou boty od začátku hodnocený a pochybuju, že si všechny sám vůbec hodnotil. registroval ses před pár měsícema, tak nedělej chytrýho, ok? každej na ně máme svůj názor a já nemam problém dát nějakýmu extra limited modelu 2 hvězdy, nemam problem s tim, když vidim nějaký pro mě prostě nehezký boty AM95, který maj od pěti pět hvězd jim dát dvě, když to zhodnotim a napíšu, takže nevim co děláš…

Hura

Hura 2. září 2008 v 19.07 napsal

sorry že tu nejsem od začátku, díky tomu jsou moje názory neobjektivní…

Fibrilius80210

Fibrilius80210 2. září 2008 v 19.44 napsal/a

Nic extra ,nic hroznyho.Fotka normalni.a je mi jedno jeslti jsou z hati nebo gruzie.

PUMP

PUMP 2. září 2008 v 19.47 napsal/a

Pravdou je, že hodnocení tady dělá zlou krev. Zrušit hvězdičkování, zachovat/rozšířit komentáře. Jistě přínosnější pro výměnu názorů, názorovou pluralitu a hlavně boty. Upřímně, je to stejné jako hodnotit dámská prsa nebo mužský penis, každému se líbí a vyhovuje něco jiného. Hezký večer:-)

Tha_Professor

Tha_Professor 2. září 2008 v 20.47 napsal/a

čekuj tuhle tuctovou Air Force 1 : http://images.nicekicks.com/…ursday-2.jpg stejná bota může být hnusná za 0 i skvělá za 5…

AcapulcoFREE

AcapulcoFREE 2. září 2008 v 22.12 napsal/a

[i]Příspěvek uživatele byl smazán.[/i]

Tha_Professor

Tha_Professor 3. září 2008 v 11.18 napsal/a

never mind… moje chyba… jsou ale krutý ty purps, že?

potatoe

potatoe 4. září 2008 v 11.56 napsal/a

jsem mezi vas z Krety zavitala…sla jsem si puvodne zapsat predmety a nejak solidne si to narozvrhovat, ale nejak me to sem tahlo se kouknout na novinky a je vse pri starem :)

AcapulcoFREE

AcapulcoFREE 4. září 2008 v 21.26 napsal/a

[i]Příspěvek uživatele byl smazán.[/i]

Angresta

Angresta 11. října 2008 v 22.16 napsal/a

Co se týče fota, za to se omlouvám, je to focený při umělém světle a narychlo, fota ještě nejspíše nějaká přidám.Boty jsou sice z A3, ale viděla jsem je v jediným A3 a rozhodně nestály 1300:).Jinak jsem věrná Nike, ale Pumy můžu rozhodně doporučit, i když jsou semišové, tak stále zachovávají svoje černou barvu, o pohodlnosti nemluvě.

Angresta

Angresta 11. října 2008 v 23.15 napsal/a

Co se týče toho, že tady někdo řešil, že hodnotí i podle místa pořízení, tak sice jsou ze zmiňované A3, tudíž nedalo takovou práci je sehnat, ale je mi 14, takže si na sebe nevydělávám a sneakers nejsou zrovna levnou záležitostí.Určitě je dobré se i poohlédnout nad tím, jestli jsou boty k sehnání nebo ne, takže souhlas.

dcman

dcman 12. října 2008 v 12.18 napsal

říkal jsem si, že jsme se dlouho nepohádali, jsem rád, že v tom nefiguruji, aby mě zas někdo hloupě nenapadl. Boty jsou hezký, ale dám 3.Souhlasím s Pump, zrušení hodnocení by bylo super, takto botu jen člověk ohodnotí a nenapíše ani komentář, s tímto by svůj názor musel obhájit, je to desně neobjektivní.Tohle mi připomíná líbímseti, kdy člověk lpí na hodnocení, jako je sestra, které je 15. Exclusivita se na nic, podívejte se na moje footscape a taky mají 2, nebo 3. Na tomto webu je jeden velkej problém a to je typ lidí, kteří ví o botech kulový a snaží se zapůsobit a píší dementní komentáře. Nic ukončil bych to tím, že jsem pro zrušení hodnocení,jelikož je neobjektivní a jen nás rozhádalo. Hlavně mě ale irituje Sirmike, kterej do mě rejpá už hodně dlouho, nejdřív hodnocení, kdy dal Alife 3 a když jeho superstar dal někdo 2, tak se naštval, pak mě osočoval z toho že jen kecám a nekoupím žádný boty a potom fotky, který zas tak strašný nejsou, musel jsem toto říct, protože jsi vždy jen rejpnul, já reagoval a ty asi neměl co říct a nic nenapsal, pro mě jsi člověk, kterej jen vyvolá konflikt a vycouve, nic víc. Nazdar

Fibrilius80210

Fibrilius80210 12. října 2008 v 12.26 napsal/a

chci flame … 95=pohorky

dcman

dcman 12. října 2008 v 12.27 napsal

neprovokuj, nebo se na tebe v pondělí vykašlu a nic nebude:D

Dogii

Dogii 12. října 2008 v 13.28 napsala

člověk nemusí vědět o botech kulové někomu se prostě footscape nelíbí ,kouká na vzhled a když je to opravdu špatné tak na exclusivitu kašle

dcman

dcman 12. října 2008 v 13.30 napsal

zlato, nic víc k tvému příspěvku neřeknu.

Dogii

Dogii 12. října 2008 v 13.32 napsala

mlčeti zlato? tak se tím řid'.........the end

bbinda

bbinda 12. října 2008 v 14.15 napsal

Tak třeba každej učenej z nebe nespadl. Každej má jinej vkus a preferuje jinou značku bot, respektive jiný modely od daný značky a na ty se třeba „specializuje“. Nemůžeš čekat, že všichni budou znáš všechno, to prostě nejde. Já se taky rozhodně nepovažuju za žádnýho znalce, rozhodně neznám všechny limitovaný edice a různý collaba mezi značkama nebo různýma dalšíma umělcema např. z jiných odvětví. A prostě tohle nemůže říct o sobě snad vůbec nikdo. Na druhou stranu, že exklizivita boty by se určitě měla, alespoň částečně projevovat v hodnocení modelu, ale jak to tady bylo mockrát řečeno, hodnocení je, bylo a bude neobjektivní. Rozhodně bych byl taky pro zrušení, neřešili by se pak hvězdičky, ale samotný boty.

dcman

dcman 12. října 2008 v 14.26 napsal

Pravda pravda, taky nejsem znalec, ani se nepovažuju za sneakers collectora, ale spíš mě to baví, to je jedna věc.Druhá je ta, že když tomu nerozumím, nebo nevím co je to za edici, tak nebudu zbytečně dávat nuly, nebo jedničky, což tu hodně lidí dává, ikdyž se jedná o exclisive modely. V hodnocení se v 90% projeví jen charkter uživatele, kterej si v mnoha případech kompenzuje své komplexy zbytečnými nulami.

bbinda

bbinda 12. října 2008 v 14.36 napsal

No tak to já taky ne. Spíš běžný uživatel. No to jo no, ale tak to podle mě takovýhle lidi, který tohle dělaj, tu nemaj co dělat.

theMonsta

theMonsta 15. října 2008 v 11.42 napsal/a

v techdle keckach se mnou jezdi kazdou stredu ze skoly jedna mooc sympaticka divcina))Fakt hez­kyy

Ssilver

Ssilver 15. února 2009 v 22.59 napsal/a

fresSh