full patent a jeste prosivani a jeste cervene, hua .)) na mne az moc, dneska
mam nejakou vyklidnenou naladicku na to co se na mne tady vali po ranu za
barvy .))
Olympiádu nepodpořím, připadá mi to čím dál víc jako perverze…
quilt se mi taky nelíbí, hrozně to tu botu nafukuje mám pocit, ale patent
red je doslova heat… fire… 4
z nich docela na rozpacích, s hodnocením raději počkám.Jinak třetí
fotka je super, tohle mě nenapadlo:)) Nějak mi nesedí ta sytě rudá a
patent. Jinak olympiáda je…no nebudu to raději komentovat, ale bojkotuju ji,
naprosto.
koupil sem je klasicky na pickyourshoes,ale po tom co sem je objednal sem je
nasel i na sneakerhead o 20 dollaru levnejsi. ale jinak sem s nima moc
spokojenej. hned jak sem je videl,tak sem je proste musel mit, ikdyz se tu
snazim setrit si na neco jinyho ted..
To byla největší sportovní událost, ale ne LOH v Číne, to je spíše
spartakiáda. Já se například nedíval ani na jeden přenos, už jen výměna
holčiček u slavnostního zahájení, nebo dnešní zjištění, že Čína
falšovala data narození u gymnastek. Ale hlavním problémem, kterej
nepřekousnu je, že se akce, která má jako prapůvodní smysl ve svobobě a
oslavy svobody koná v zemi, kde se pošlapávají i ta nejzákladnější
lidská práva. Hodně jsem odbočil od sneakers, omlouvám se.
za to ze se kona v cine ty sportovci nemuzou tak nevim proc bych jim nemel
fandit a sledovat je… kazdopadne podle me i ten nejmensi sportovni fanousek
olympiadu ignorovat proste nemuze at se kona kdekoliv na svete, politika by mela
jit stranou ;-) zakladni lidska prava jak pises neposlapavaji pouze v cine ale
i ve spouste dalsich statu – treba i v usa. peace
olympiáda mě štve ne protože je v číně.. některý věci jsou sice
usměvný až smutný – spartakiáda etc… ale nejde o to kde to je spíš
to co se děje kolem..olympiádu uznávám z pohledu sportů, který dělám
(basket, jiný tam nejsou) a sportů, o kterých bych se jinak nic
nedozvěděl.. něco z toho je zajímavýho, uznávám, ale nechci aby se svět
kolem mě zastavil a všichni byli zbláznění… ne, nebudu fandit sportovcům
o kterých jsem neslyšel a nebudu mít radost z medailí ze sportů
o kterých nic nevím… nebudu hrdej na to že češi nejlíp hážou
oštěpem a nebudu poslouchat komentátory, kteří řvou do mikrofonu jako
kdyby jim ustřelili nohu.. je to jenom sport a nebudu olympiádu prožívat
víc než ti, kteří tam sportují.. proto olmpiádu nemusím.. stává se
z toho mediální perverze spíš než respektem naplňující sportovní
událost… jinak props pro Bolta… ale v rytmu reggae to určitě nebylo…
kokot komentátor…
btw, kdyz si tak proti tomu, ze je Olympiada v Cine, zajimalo by me,
kolikatery z tvejch tenisek jsou made in china. kdyz uz jednou bojkot, tak se
vsim vsudy,ne? verim, ze vsechny tvoje sneakers sou made in vietnam.. peace
profesor: asi si nikdy moc nesportoval co? to bys nikdy nemohl napsat ze: je
to jenom sport a nebudu olympiádu prožívat víc než ti, kteří tam
sportují. ty co tam sou to prozivaj stokrat vic nez naky debilni komentatori. a
nazor ze nebudes fandit sportovcum ktery neznas?! to radsi ani komentovat
nebudu. nebudes hrdej na to ze cesi hazou nejlip ostepem ale davas props
boltovi?! to ses teda dobrej cech. ted si me teda docela zarazil, ani bych
nerekl ze sou u nas lidi jako ses ty ;-)
já doufám, že to sportovci prožívají víc… jen když si dnesk
aotevřu noviny, tak nemám takovej pocit…„Národ našel nové hrdiny“ co
mi je po tom? proč by pro mě měli být hrdinové? můžu a budu jim tleskat,
když se mi bude líbit jejich výkon.. ať skončí první, šestej nebo jim
vypadne štafetovej kolík… Střelec Kostelecký pro mě ale nikdy nebude
národní hrdina… bude střílet stejně ať je z česka, z maďarska nebo
británe… je to jeho úspěch, já na něm nemám ani špetku zásluhy, můžu
mu pogratulovat.. nebudu fandit sportovcům který neznám, protože mi to
příjde pokrytecký – jenom, že někde řekli že jim mám fandit.. těm
sportům nerozumím, takže můžu fandit jenom na základě barvy jejich
dresu---wtf, to je minimlně nacionalistický, když ne xenofobní..
ad "nebudes hrdej na to ze cesi hazou nejlip ostepem ale davas props
boltovi?! to ses teda dobrej cech. " – props pro Špotákovou, taky.. je
skvělá.. ale je mi ukradený že je češka.. je mi ukradený, že jsem
čech… dokázal bych žít minimálně stejně dobře ve spoustě jiných
zemích.. tady jsem se narodil a zatím tady žiju. mám rád a respektuji naši
kulturu, snažím se ji pochopit.. stejnej nacionalismus kterej pohání nás
u televize pohání číňany, aby ukázali jak je jejich národ vyspělý a
jedinečný.. same thing.. proč chtějí češi olymiádu v Praze? ne snad aby
ukázali, jak je česko skvělá země?? Fuck Nationality.. Be a
Personality..
ja sem hrdej na to ze sem cech, nejsou mi ukradeny cesky sportovci, obdivuju
je a fandim jim. koukam i na sporty ktery neznam a chci se s nima
seznamit.
tim koncim.
(jestli sis jeste nevsiml jednotlivec v dnesnim svete neznamena vubec
nic ;-)
jde o princip, slušnej člověk olympiádu v Číně bojkotuje, nikdy bych
nepodpořil něco jako je tato spartakiáda, je to šaškárna pro celej svět,
aby si myslel, že Čína je slušná země. Jinak je mi jedno, zda získáme
zlato ve střelbě, nebo v čemkoliv jiným, tyhle medaile neberu jako
ostatní, je to perverzní. Medaile z Číny nemají hodnotu a ten kdo jel
naši zemi do Číny reprezentovat je pro mě nemyslící jedinec.Celý tyhle
LOH jsou jedno velký divadlo. Dobře, lidská práva se porušují i jinde,
ale Čína je extrém.Země, kde se „ztrácí“ zástupci opoziční
komunistické vlády, země, kde není svoboda slova. Tam olympiáda nepatří a
je jasný o co olympijskému výboru jde, jen peníze.
jiná odpověď neexistuje… máme jinej přístup ke svýmu národu a ke
své osobnosti.. nemůžeš si vybrat kde s enarodíš, ale komu fandíš snad
jo, ne? nemusím automaticky být zblázněnej z lidí, který mají stejnej
pas jako já.. to mi příjde jako hloupost a stádovitost, proto
ta vlna…
dcman: chapu to dobre ze podle tebe vsichni sportovci na olympiade jsou
nemyslici jedinci nebo maji tuto vysadu pouze cesi? myslis si, ze si jedinej,
kterej to co pises o cine, vi? proc by nemely mit medaile v cine hodnotu a
treba v evrope jo? myslis ze sportovci pro jejich ziskani udelali malo? jakej
vliv ma prosim te vlada na sportovni vykony? doufam ze si bojkotoval stejnym
zpusobem i olympiadu v atlante (pokud sis nevsiml usa ma 1. cernyho kandidata
na prezidenta v historii)
Jet reprezentovat na olympiádu je jen jejich věc, pro mě je to
nepochopitelný, podporovat svým výkonem něco tak perverzního a naprosto
zavrženihodného a je jedno, zda je to Bulhar, nebo Korejec. Meaile hodnotu
nemají, ani v nejmenším, protože tu jde o morální kontext.Jo dobrý,
vyhraju, dostanu medaily, ale z principu bych ji odmítl. Srovnáváš jabka
s hruškama, usa je něco úplně jiného, taky nejsou svatí, ale nepopravují
odpůrce místní vlády a režimu. Sportovci pro to, aby se tam dostali a
předvedli dobrý výkon neudělali málo, ale je jen otázkou morální, zda
bych jel reprezentovat svoji zemi do země, kde nemůžeš ani říct svůj
názor a za to, co jsi třeba napsal ty by tě zavřeli.Konkrétně čínská
vláda využívá „úspěchy“ k podpoře komunismu, takže je tam hodně
velká spojitost. A poslední věc, pokud musí cizí státy dohlížet na to,
aby pořádající země neporušovala pravidla, tak je to už opravdu konec a
celá olympiádo-spartakiáda se může jít bodnout. Prostšě jde o slušnost
a morální čest, která jde ovšem stranou, když jde o miliardy, které
z olympiády nakonec plynou.
Ať žije slušné chování, nebudu tě napadat, že píšeš hovna ani nic
takového. Jen napíšu, že nedokážeš argumentovat a tak utíkáš a ještě
mě urážíš.Je to krásný, zase další ukázka toho, co tu je za lidi.
Lidem jako jsi ty nejde nic jiného, než se jen smát:)))
A já se na olympiádu koukam a sleduju jí skoro uplně celou, protože mě
to baví a protože mě baví se koukat na sport a sport mam rád. Je sice fakt,
že olympiáda v Číně je dost zvláštní, ale s tím sportovci nemůžou
nic dělat. Teda až na to, že by jí bojkotovali. Ale myslim, že to by byla
hloupost. Pro řadu z nich je to třeba poslední šance na olympiádu a tak
jako tak sportovní svátek, protože chtějí něco ukázat a chtějí
reprezentovat svojí zemi. Nemůžou za to, že se to koná v Číně, ale
můžou všem ukázat, jaký má ČR sportovce. A pokud si tu někdo myslí,
že to sou jen tupý hovada, je hovado sám a to pěkně velký!
diskuse která je moc dlouhá, nudná, a vůbec nic se v ní
neřeší.dcman: nic proti tobě opravdu nemám, s mnoha názory se s tebou
shoduji, ale jak už se tu jednou řikalo „Zkus taky žít jinej život než
na sneakers.cz“:)
Maximalne souhlasim s professorem a dcmanem, nacionalismus at uz jakekoliv
formy je dnes prezita vec, kterou podporuji predevsim lide s mensim
rozhledem/nizsim vzdelanim/intelektualni vybavou, jakmile clovek zacne trochu
cestovat, etc. dostane zcela novou uroven vjemu a vlivu, pokud je schopny, tak
to vstreba, pokud ne, tak dopadne jako strejda, ktery pije pivo jenom
z lokalniho pivovaru, fandi lokalnimu teamu a nadava na vsechno ostatni. Ja sam
bych nasel hned nekolik statu, kde bych svymi nazory, zivotnim stylem a celkovym
nahledem na svet pravdepodobne zapadl lepe, ale jak jsem jiz naznacil v uvodu,
dnes mi to pripada bezpredmetne.
Stejne budu fandit vzdy tomu kdo je mi nejsympatictejsi, at uz je to cech,
ind, kenan nebo brit.
sime 21. srpna 2008 v 08.09 napsal/a
full patent a jeste prosivani a jeste cervene, hua .)) na mne az moc, dneska mam nejakou vyklidnenou naladicku na to co se na mne tady vali po ranu za barvy .))
BOOM 21. srpna 2008 v 08.43 napsal/a
z toho nemužu…odkud je máš?
potatoe 21. srpna 2008 v 09.35 napsal/a
Asi bych si je nekoupila, ale za 5 :)
Anet 21. srpna 2008 v 09.40 napsal/a
ne prasárny s bičíkem,proč né… :)
Tha_Professor 21. srpna 2008 v 09.44 napsal/a
Olympiádu nepodpořím, připadá mi to čím dál víc jako perverze… quilt se mi taky nelíbí, hrozně to tu botu nafukuje mám pocit, ale patent red je doslova heat… fire… 4
dcman 21. srpna 2008 v 09.51 napsal
z nich docela na rozpacích, s hodnocením raději počkám.Jinak třetí fotka je super, tohle mě nenapadlo:)) Nějak mi nesedí ta sytě rudá a patent. Jinak olympiáda je…no nebudu to raději komentovat, ale bojkotuju ji, naprosto.
LilB 21. srpna 2008 v 13.17 napsal/a
olympiada je nejvetsi sportovni udalost! jinak boty docela ulet :) davam 4*
GeorgeGosip 21. srpna 2008 v 14.07 napsal/a
koupil sem je klasicky na pickyourshoes,ale po tom co sem je objednal sem je nasel i na sneakerhead o 20 dollaru levnejsi. ale jinak sem s nima moc spokojenej. hned jak sem je videl,tak sem je proste musel mit, ikdyz se tu snazim setrit si na neco jinyho ted..
Cujo 21. srpna 2008 v 17.19 napsal
tak ty sou toppppppppppppppppppppppp až za hroppppppppppp .)))
Dogii 21. srpna 2008 v 18.35 napsala
žlutá verze se mi líbila víc ale i ták je to úlet 4* tvoje nejlepší zatím
dcman 21. srpna 2008 v 19.59 napsal
To byla největší sportovní událost, ale ne LOH v Číne, to je spíše spartakiáda. Já se například nedíval ani na jeden přenos, už jen výměna holčiček u slavnostního zahájení, nebo dnešní zjištění, že Čína falšovala data narození u gymnastek. Ale hlavním problémem, kterej nepřekousnu je, že se akce, která má jako prapůvodní smysl ve svobobě a oslavy svobody koná v zemi, kde se pošlapávají i ta nejzákladnější lidská práva. Hodně jsem odbočil od sneakers, omlouvám se.
Hura 21. srpna 2008 v 20.40 napsal
ještě jeden podvod od číny: ohnostroje:)já osobně koukal jen na basket čína-usa :)
MrCase 22. srpna 2008 v 08.54 napsal
Na mě až moc velká zabijárna
Rusty 22. srpna 2008 v 22.31 napsal
hella dope
SirMike 22. srpna 2008 v 22.55 napsal/a
No jo no ale až na to že ze sneakerhead neposílaj do ČR..
LilB 23. srpna 2008 v 00.27 napsal/a
za to ze se kona v cine ty sportovci nemuzou tak nevim proc bych jim nemel fandit a sledovat je… kazdopadne podle me i ten nejmensi sportovni fanousek olympiadu ignorovat proste nemuze at se kona kdekoliv na svete, politika by mela jit stranou ;-) zakladni lidska prava jak pises neposlapavaji pouze v cine ale i ve spouste dalsich statu – treba i v usa. peace
GeorgeGosip 23. srpna 2008 v 01.21 napsal/a
to me ted netrapi, ja sem v usa :)
Tha_Professor 23. srpna 2008 v 01.31 napsal/a
olympiáda mě štve ne protože je v číně.. některý věci jsou sice usměvný až smutný – spartakiáda etc… ale nejde o to kde to je spíš to co se děje kolem..olympiádu uznávám z pohledu sportů, který dělám (basket, jiný tam nejsou) a sportů, o kterých bych se jinak nic nedozvěděl.. něco z toho je zajímavýho, uznávám, ale nechci aby se svět kolem mě zastavil a všichni byli zbláznění… ne, nebudu fandit sportovcům o kterých jsem neslyšel a nebudu mít radost z medailí ze sportů o kterých nic nevím… nebudu hrdej na to že češi nejlíp hážou oštěpem a nebudu poslouchat komentátory, kteří řvou do mikrofonu jako kdyby jim ustřelili nohu.. je to jenom sport a nebudu olympiádu prožívat víc než ti, kteří tam sportují.. proto olmpiádu nemusím.. stává se z toho mediální perverze spíš než respektem naplňující sportovní událost… jinak props pro Bolta… ale v rytmu reggae to určitě nebylo… kokot komentátor…
GeorgeGosip 23. srpna 2008 v 04.40 napsal/a
btw, kdyz si tak proti tomu, ze je Olympiada v Cine, zajimalo by me, kolikatery z tvejch tenisek jsou made in china. kdyz uz jednou bojkot, tak se vsim vsudy,ne? verim, ze vsechny tvoje sneakers sou made in vietnam.. peace
LilB 23. srpna 2008 v 10.05 napsal/a
profesor: asi si nikdy moc nesportoval co? to bys nikdy nemohl napsat ze: je to jenom sport a nebudu olympiádu prožívat víc než ti, kteří tam sportují. ty co tam sou to prozivaj stokrat vic nez naky debilni komentatori. a nazor ze nebudes fandit sportovcum ktery neznas?! to radsi ani komentovat nebudu. nebudes hrdej na to ze cesi hazou nejlip ostepem ale davas props boltovi?! to ses teda dobrej cech. ted si me teda docela zarazil, ani bych nerekl ze sou u nas lidi jako ses ty ;-)
Tha_Professor 23. srpna 2008 v 11.09 napsal/a
já doufám, že to sportovci prožívají víc… jen když si dnesk aotevřu noviny, tak nemám takovej pocit…„Národ našel nové hrdiny“ co mi je po tom? proč by pro mě měli být hrdinové? můžu a budu jim tleskat, když se mi bude líbit jejich výkon.. ať skončí první, šestej nebo jim vypadne štafetovej kolík… Střelec Kostelecký pro mě ale nikdy nebude národní hrdina… bude střílet stejně ať je z česka, z maďarska nebo británe… je to jeho úspěch, já na něm nemám ani špetku zásluhy, můžu mu pogratulovat.. nebudu fandit sportovcům který neznám, protože mi to příjde pokrytecký – jenom, že někde řekli že jim mám fandit.. těm sportům nerozumím, takže můžu fandit jenom na základě barvy jejich dresu---wtf, to je minimlně nacionalistický, když ne xenofobní..
ad "nebudes hrdej na to ze cesi hazou nejlip ostepem ale davas props boltovi?! to ses teda dobrej cech. " – props pro Špotákovou, taky.. je skvělá.. ale je mi ukradený že je češka.. je mi ukradený, že jsem čech… dokázal bych žít minimálně stejně dobře ve spoustě jiných zemích.. tady jsem se narodil a zatím tady žiju. mám rád a respektuji naši kulturu, snažím se ji pochopit.. stejnej nacionalismus kterej pohání nás u televize pohání číňany, aby ukázali jak je jejich národ vyspělý a jedinečný.. same thing.. proč chtějí češi olymiádu v Praze? ne snad aby ukázali, jak je česko skvělá země?? Fuck Nationality.. Be a Personality..
LilB 23. srpna 2008 v 11.33 napsal/a
ja sem hrdej na to ze sem cech, nejsou mi ukradeny cesky sportovci, obdivuju je a fandim jim. koukam i na sporty ktery neznam a chci se s nima seznamit.
tim koncim.
(jestli sis jeste nevsiml jednotlivec v dnesnim svete neznamena vubec nic ;-)
Tha_Professor 23. srpna 2008 v 12.53 napsal/a
nech si prosím oholit vlnu a upleť si z ní svetr.. znám spoustu jedinců, kteří něco znamenají jen díky tomu jací jsou oni sami…
LilB 23. srpna 2008 v 13.45 napsal/a
jasny oholim si vlnu :)))) jinou odpoved sem ani cekat nemohl.
dcman 23. srpna 2008 v 14.22 napsal
jde o princip, slušnej člověk olympiádu v Číně bojkotuje, nikdy bych nepodpořil něco jako je tato spartakiáda, je to šaškárna pro celej svět, aby si myslel, že Čína je slušná země. Jinak je mi jedno, zda získáme zlato ve střelbě, nebo v čemkoliv jiným, tyhle medaile neberu jako ostatní, je to perverzní. Medaile z Číny nemají hodnotu a ten kdo jel naši zemi do Číny reprezentovat je pro mě nemyslící jedinec.Celý tyhle LOH jsou jedno velký divadlo. Dobře, lidská práva se porušují i jinde, ale Čína je extrém.Země, kde se „ztrácí“ zástupci opoziční komunistické vlády, země, kde není svoboda slova. Tam olympiáda nepatří a je jasný o co olympijskému výboru jde, jen peníze.
dcman 23. srpna 2008 v 14.28 napsal
špatně jsem se vyjádřil.Země, kde se ztrácí zástupci opozice, která stojí proti komunistické vládě.
Tha_Professor 23. srpna 2008 v 14.57 napsal/a
jiná odpověď neexistuje… máme jinej přístup ke svýmu národu a ke své osobnosti.. nemůžeš si vybrat kde s enarodíš, ale komu fandíš snad jo, ne? nemusím automaticky být zblázněnej z lidí, který mají stejnej pas jako já.. to mi příjde jako hloupost a stádovitost, proto ta vlna…
Cujo 23. srpna 2008 v 15.01 napsal
stádovitost fandit reprezentantům země, ve které vyrustám a žiju? tak to mě poser
Tha_Professor 23. srpna 2008 v 15.14 napsal/a
přečti si celou debatu, pls…
LilB 23. srpna 2008 v 18.27 napsal/a
cujo: presne :) hovadina co?
dcman: chapu to dobre ze podle tebe vsichni sportovci na olympiade jsou nemyslici jedinci nebo maji tuto vysadu pouze cesi? myslis si, ze si jedinej, kterej to co pises o cine, vi? proc by nemely mit medaile v cine hodnotu a treba v evrope jo? myslis ze sportovci pro jejich ziskani udelali malo? jakej vliv ma prosim te vlada na sportovni vykony? doufam ze si bojkotoval stejnym zpusobem i olympiadu v atlante (pokud sis nevsiml usa ma 1. cernyho kandidata na prezidenta v historii)
Cujo 23. srpna 2008 v 18.40 napsal
mám článek o loh v pekingu v mf dnes, jestli chcete můžu hodit skena.)
dcman 23. srpna 2008 v 18.46 napsal
Jet reprezentovat na olympiádu je jen jejich věc, pro mě je to nepochopitelný, podporovat svým výkonem něco tak perverzního a naprosto zavrženihodného a je jedno, zda je to Bulhar, nebo Korejec. Meaile hodnotu nemají, ani v nejmenším, protože tu jde o morální kontext.Jo dobrý, vyhraju, dostanu medaily, ale z principu bych ji odmítl. Srovnáváš jabka s hruškama, usa je něco úplně jiného, taky nejsou svatí, ale nepopravují odpůrce místní vlády a režimu. Sportovci pro to, aby se tam dostali a předvedli dobrý výkon neudělali málo, ale je jen otázkou morální, zda bych jel reprezentovat svoji zemi do země, kde nemůžeš ani říct svůj názor a za to, co jsi třeba napsal ty by tě zavřeli.Konkrétně čínská vláda využívá „úspěchy“ k podpoře komunismu, takže je tam hodně velká spojitost. A poslední věc, pokud musí cizí státy dohlížet na to, aby pořádající země neporušovala pravidla, tak je to už opravdu konec a celá olympiádo-spartakiáda se může jít bodnout. Prostšě jde o slušnost a morální čest, která jde ovšem stranou, když jde o miliardy, které z olympiády nakonec plynou.
LilB 23. srpna 2008 v 19.35 napsal/a
sorry ale nemam uz naladu ani silu odpovidat na ty hovna co pises. peace
dcman 23. srpna 2008 v 19.41 napsal
Ať žije slušné chování, nebudu tě napadat, že píšeš hovna ani nic takového. Jen napíšu, že nedokážeš argumentovat a tak utíkáš a ještě mě urážíš.Je to krásný, zase další ukázka toho, co tu je za lidi. Lidem jako jsi ty nejde nic jiného, než se jen smát:)))
dcman 23. srpna 2008 v 19.44 napsal
Jsi malej B, až budeš velkej B, tak argumentuj.Nedokážeš zkousnout jinej, než svůj názor, což je známka omezenosti a psychické nevyspělosti.
worell 23. srpna 2008 v 19.49 napsal
serte na to:D.
SirMike 23. srpna 2008 v 20.21 napsal/a
A já se na olympiádu koukam a sleduju jí skoro uplně celou, protože mě to baví a protože mě baví se koukat na sport a sport mam rád. Je sice fakt, že olympiáda v Číně je dost zvláštní, ale s tím sportovci nemůžou nic dělat. Teda až na to, že by jí bojkotovali. Ale myslim, že to by byla hloupost. Pro řadu z nich je to třeba poslední šance na olympiádu a tak jako tak sportovní svátek, protože chtějí něco ukázat a chtějí reprezentovat svojí zemi. Nemůžou za to, že se to koná v Číně, ale můžou všem ukázat, jaký má ČR sportovce. A pokud si tu někdo myslí, že to sou jen tupý hovada, je hovado sám a to pěkně velký!
Hura 23. srpna 2008 v 20.46 napsal
diskuse která je moc dlouhá, nudná, a vůbec nic se v ní neřeší.dcman: nic proti tobě opravdu nemám, s mnoha názory se s tebou shoduji, ale jak už se tu jednou řikalo „Zkus taky žít jinej život než na sneakers.cz“:)
GeorgeGosip 24. srpna 2008 v 05.24 napsal/a
zapomnel si mi napsat, jak je to teda s tim tvym bojkotem a sneakers.. :D
FLIP 24. srpna 2008 v 23.23 napsal/a
Maximalne souhlasim s professorem a dcmanem, nacionalismus at uz jakekoliv formy je dnes prezita vec, kterou podporuji predevsim lide s mensim rozhledem/nizsim vzdelanim/intelektualni vybavou, jakmile clovek zacne trochu cestovat, etc. dostane zcela novou uroven vjemu a vlivu, pokud je schopny, tak to vstreba, pokud ne, tak dopadne jako strejda, ktery pije pivo jenom z lokalniho pivovaru, fandi lokalnimu teamu a nadava na vsechno ostatni. Ja sam bych nasel hned nekolik statu, kde bych svymi nazory, zivotnim stylem a celkovym nahledem na svet pravdepodobne zapadl lepe, ale jak jsem jiz naznacil v uvodu, dnes mi to pripada bezpredmetne.
Stejne budu fandit vzdy tomu kdo je mi nejsympatictejsi, at uz je to cech, ind, kenan nebo brit.
…
FLIP 24. srpna 2008 v 23.24 napsal/a
Btw shoes are cool… 4 stars.
bbinda 25. srpna 2008 v 00.19 napsal
co tady řešíte. Stejně nemáte ani nejmenší šanci něco změnit. To je fakt každej tejden nějaká „aféra“. Hlavní jsou přece sneakers.
Tyhle dunky jsem ještě neviděl, určitě mi přijdou docela zajímavý, ale osobně bych je nenosil. Dal jsem 4*
sunvendy 3. ledna 2009 v 22.24 napsala
barva děsně bije do očí, velká výraznost,nekoupila bych si je, ale dávám za 5:)